Anunt de participare (utilitati) numarul 144891/12.07.2013
|
Detaliu anunt
|
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 11.07.2013 11:58
|
Data acceptarii ANRMAP: 12.07.2013 09:44
|
Data publicarii in SEAP: 12.07.2013 09:44
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
|
|
||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
|||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
||||||||
|
|
||||||||
|
|
||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
||||||||
|
|
||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
|||||||||
II.1)
|
Descriere
|
||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
||||||||
|
„Reparatii curente la instalatiile SCB pe raza sectiei CT1 Craiova – instalatii CED”, „Reparatii curente la instalatiile SCB pe raza sectiei CT3 Rosiori – instalatii CED “, „Reparatii curente la instalatiile SCB pe raza sectiei CT4 Tg. Jiu”
|
||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
||||||||
|
|
||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
||||||||
|
Lucrarea consta in inlocuirea de cabluri sau portiuni de cabluri deteriorate sau care prezinta rezistenta de izolatie sub normele admise.
|
||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
||||||||
|
|
||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
||||||||
|
Da
|
||||||||
|
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
|
||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
||||||||
|
1) In vederea imbunatatirii conditiilor de functionare si de siguranta circulatiei, pe raza sectiilor CT1, CT3 si CT4 la instalatiile CED si instalatiile BLA, este nevoie a se face lucrari de reparatii curente la retelele de cabluri SCB. Lucrarile de reparatii curente la retele de cabluri ale instalatiilor SCB, sunt impuse de necesitatea inlaturarii uzurilor fizice si a deteriorarilor aparute in functionarea acestora, in scopul asigurarii unei functionari normale si neintrerupte, in conditii de siguranta a circulatiei transporturilor feroviare.
In cadrul acestor lucrari se va interveni la cablurile SCB cu rezistenta de izolatie scazuta prin inlocuirea lor si la refacerea tronsoanelor de cabluri. |
||||||||
|
|
||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
||||||||
|
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
|
||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
|||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
||||||||
|
Garantia de participare este în cuantum de: – 8.749,44 lei pentru lotul 1; – 8.779,26 lei pentru lotul 2; – 8.828,46 lei pentru lotul 3. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta garantiei de participare va fi cursul BNR la data publicarii anuntului de participare. Forma de constituire a garantiei de participare: – virament bancar în contul RO51CARP029100505093RO01 deschis la BC CARPATICA SA-CARP.OLT CARACAL ;- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta – copia documentului, sau -instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare în conditiile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006 si în conformitate cu prevederile art.2781 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma, în conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006 completata si modificata, respectiv suma de: – 4.374,72 lei pentru lotul 1; – 4.389,63 lei pentru lotul 2; – 4.414,23 lei pentru lotul 3. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantie de buna executie este 5% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului se poate constitui astfel: – printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract. – prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. În acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din pretul contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
|
||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
||||||||
|
Bugetul de stat în anul 2013 conform Legii bugetului de stat nr. 5/2013.
|
||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||
|
1.Declaratie privind neîncadrarea la art.180 din OUG 34/2006 (eligibilitatea) Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A. Declaratia se depune în original.
Note: a.Declaratia se depune dupa caz, de fiecare ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. b.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti. 2.Declaratie privind neîncadrarea la art.181 din OUG 34/2006 Candidatul va depune o declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 în conformitate cu Formularul B.1. Declaratia se depune în original. Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire) in cadrul CNCF „CFR” SA Bucuresti – Suc. „CREIR CF” Craiova urmatorii: Directorul – Gheorghe Popa-Ingineru, Contabil Sef – Florica Osain, Sef Divizia Instalatii – Edmond Vartolomei, Sef Serviciu TE – Gheorghita Anghel, Ing. Serviciu TE – Catalin Negrila, Ing. Serviciu TE – Corina Nicolae, Sef Oficiu Juridic – Ilie Roman, Consilier Oficiu Juridic – Cristina-Vichi Vizitiu, Consilier Oficiu Juridic – Irina Tudoran, Consilier Oficiu Juridic – Cosmin Neamtu, Sef Serviciu BAI – Petronela Hertzog, Sef Serviciu Contabilitate – Lidia Leoveanu, Sef Serviciu Financiar – Crina Diaconu, Sef Birou Achizitii Publice – Viorel Radut. Pentru lucrarile de reparatii curente la retele de cabluri ale instalatiilor SCB ofertantii trebuie sa detina Autorizatii de Furnizor Feroviar si Agremente Tehnice Feroviare AFER conform OMT nr. 290/2000, in termen de valabilitate. |
||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||
|
1.a)Fisa de informatii generale. Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, care trebuie sa fie în valoare de minim 594.721 lei pentru lotul nr.1, 609.630 lei pentru lotul nr.2 si 634.235 lei pentru lotul nr. 3.
Documente care sustin criteriul de calificare: a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul G– formularul se depune în original. Conversia valorilor se va face la cursul lei/ euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010: 1 euro? 4,2099 lei Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei Modalitatea de indeplinire Documente care sustin criteriul de calificare: a)Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul G– formularul se depune în original. Conversia valorilor se va face la cursul lei/ euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010: 1 euro? 4,2099 lei Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei 2.Bilantul contabil din anul 2012 Bilantul contabil din anul 2012 vizat si înregistrat de organele competente – se va depune în copie. Modalitatea de indeplinire Bilantul contabil din anul 2012 vizat si înregistrat de organele competente – se va depune în copie. 3.Angajament de sustinere financiara, daca este cazul.a) În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. b) Atunci când un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza în conditiile prevazute la lit. a). Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 si va depune în acest sens formularul A, formularul B.1 si formularul B.2-cerintele a),c1) si d) în original. Modalitatea de indeplinire Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 si va depune în acest sens formularul A, formularul B.1 si formularul B.2-cerintele a),c1) si d) în original. |
||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||
|
1) Lista cu principalele lucrari executate în ultimii 5 ani
Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta Formularul E-in original. 2) Experienta similara se demonstreaza prin executarea a maxim 3 contracte în ultimii 5 ani, de catre ofertant a unor lucrari, dupa cum urmeaza: – lucrari de instalatii SCB (reparatii capitale, constructii-montaj instalatii CED si BLA) – valoare minima de: – 594.721 lei (fara TVA) pentru lotul1; – 609.630 lei (fara TVA) pentru lotul2; – 634.235 lei (fara TVA) pentru lotul3. Valorile minime se refera numai la partea executata de catre operatorul economic ofertant, în cazul în care oferta depusa a fost alta decât oferta individuala. Aceasta lista va fi însotita de cel putin un document (contract, proces verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme ca lucrarile au fost executate si duse la bun sfârsit, demonstrându-se în acelasi timp si îndeplinirea pragurilor valorice de mai sus. Modalitatea de indeplinire Ofertantul va completa Formularul F – in original – fisa de experienta similara pentru fiecare contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare. 3)Informatii privind subcontractarea. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratia privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le îndeplineasca si acordul acestora (se vor prezenta informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, specializarea acestora, datele de recunoastere ale subcontractantilor). În cazul în care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea „nu este cazul”. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate. Modalitatea de indeplinire Ofertantul va completa Formularul D –în original. 4)Informatii privind asocierea. In cazul asocierii: Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). Acordurile / contractele de subcontractare pot fi încheiate sub conditia atribuirii contractului în procedura de fata, însa nu pot contine clauze care contravin ofertei prezentate, formularului de contract aferent procedurii si niciunei prevederi a documentatiei. Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta acordul de asociere întocmit conform Formular 9–în original. 5. Informatii privind capacitatea profesionala. Ofertantul va prezenta Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si informatii referitoare la personalul de conducere. Declaratia va fi însotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu îndeplinirea contractului, al responsabilului tehnic cu executia, precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini “cheie” în îndeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa dispuna de: – responsabil cu siguranta circulatiei sa fie autorizat AFER in functie de cel putin electromecanic SCB, conform Instructiunilor nr. 351 – Instructia pentru intretinerea tehnica si repararea instalatiilor SCB – editia 1988 si Tectura la instructia nr 351 editia 1988 (se va prezenta autorizatie AFER cu valabilitate la zi). – responsabil tehnic cu executia lucrarii- absolvent studii medii/superioare cu experienta profesionala dovedita prin participarea la cel putin o lucrare de natura si complexitatea lucrarii supuse procedurii (se va prezenta CV). – responsabil cu sanatatea si securitatea muncii atestat conform prevederilor din Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii în munca (se va prezenta copie dupa atestat). Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta Formularul I- în original- Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si informatii referitoare la personalul de conducere. Declaratia va fi însotita de CV-uri ale persoanelor responsabile direct cu îndeplinirea contractului, al responsabilului tehnic cu executia, precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini “cheie” în îndeplinirea contractului. 6)Informatii privind dotarea tehnica. Ofertantul detine sau are drept de folosinta pentru dotari, utilaje,echipamente, mijloace de transport ce le va utiliza în îndeplinirea contractului. Modalitatea de indeplinire Declaratie (Formular H in original) referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului. 7)Angajament de sustinere tehnica, daca este cazul. a)În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. b)Atunci când un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. În cazul în care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza în conditiile prevazute la pct a). Modalitatea de indeplinire Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c1) si d) si art. 69 indice1 din OUG 34/2006 si va depune în acest sens formularul A, formularul B.1 si formularul B.2- cerintele a),c1) si d) în original . 1.Certificat ISO 9001:2000/2008 managementul calitatii Modalitatea de indeplinire Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta în copie. 2.Certificat de protectia mediului SR EN ISO 14001 Modalitatea de indeplinire Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are implementat si certificatul standard de management al mediului SR EN ISO 14001 sau echivalentul lui pe domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului. Se va prezenta în copie. |
||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
||||||||
|
|
||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
||||||||
|
|
||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
|||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
||||||||
|
Licitatie deschisa
|
||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
||||||||
|
|
||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
||||||||
|
Da
|
||||||||
|
Precizari specifice privind licitatia electronica, conform art. 164 din OUG 34/2006: a) in cadrul licitatiei electronice, procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei fara TVA; b) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: “ ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie”. Licitatia electronica va începe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata în sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi ( 24 ore). Licitatia electronica se va încheia dupa terminarea rundei de licitare. c) Dupa runda de licitatie electronica, se solicita operatorilor economici sa transmita autoritatii contractante, prin fax la nr. 0351/403282, in termen de 24 ore, formularul de oferta financiara cu noile valori rezultate în urma procesului de reofertare electronica.
|
||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
||||||||
|
93/332/2013
|
||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
||||||||
|
|
||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
||||||||
|
01.08.2013 10:00
|
||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
|
||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
||||||||
|
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
|
||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
||||||||
|
Data: 01.08.2013 11:00
|
||||||||
|
Locul: Sucursala Centrul Regional EIR CF Craiova, camera 204.
|
||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
||||||||
|
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
|
||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
|||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
||||||||
|
Nu
|
||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
||||||||
|
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: În cazul în care în urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire „pretul cel mai scazut”, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe locul I, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
|
||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
||||||||
|
|
||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
|
||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
||||||||
|
|
||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
||||||||
|
11.07.2013 11:58
|