Detaliu anunt
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Stare anunt: Publicat
Stare procedura: In desfasurare
Data transmiterii in SEAP: 20.08.2014 15:29
Data acceptarii ANRMAP: 21.08.2014 13:47
Data publicarii in SEAP: 21.08.2014 13:47
Trimite la OJ: Nu
Documentatie de atribuire
Numar documentatie: 153868
Denumire contract: Reparatii la Piata Garii din statia CF
Data acceptare: 20.08.2014
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
SECTIUNEA I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DENUMIREA, ADRESA SI PUNCT(E) DE CONTACT:
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” – SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF
Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta
Aghion , Tel. +40 232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40
232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului
cumparatorului: www.e-licitatie.ro
ADRESA DE LA CARE SE POT OBTINE INFORMATII
SUPLIMENTARE:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
CAIETUL DE SARCINI SI DOCUMENTELE SUPLIMENTARE
(INCLUSIV DOCUMENTELE PENTRU DIALOGUL
COMPETITIV SI SISTEMUL DE ACHIZITIE DINAMIC) POT FI
OBTINUTE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
OFERTELE SAU SOLICITARILE DE PARTICIPARE
TREBUIE TRANSMISE LA:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA
PRINCIPALA (ACTIVITATILE PRINCIPALE)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv
subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
– Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1
.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii la Piata Garii din statia CF Nicolina International
II.1
.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a
produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia CF Nicolina International
Codul NUTS: RO213 – Iasi
II.1
.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1
.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1
.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
: Lucrari de reparatii si întretinere trotuare si parcare din Piata Garii
Nicolina International executate în vederea desfasurarii normale a
activitatii de exploatare .
Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este = 0.
II.1
.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 – Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45233222-1 – Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1
.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de
achizitii publice
Nu
II.1
.8) Impartire in loturi
Nu
II.1
.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI/
ACORDULUI CADRU
II.2
.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari ce constau în decopertare suprafete existente,
corelarea cu planul de circulatie din zona garii, turnare covor asfaltic,
marcare , montare borduri etc.
Valoarea estimata fara TVA: 218,164.48 RON
II.2
.2) Optiuni
Nu
II.3) DURATA CONTRACTULUI/ACORDULUI CADRU/SAD SAU
TERMENUL PENTRU FINALIZARE
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
SECTIUNEA III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE,
FINANCIARE SI TEHNICE
III.1)
CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.
Depozite valorice şi garantii solicitate
1.1
)
Garantia pentru participare este de: 4.360 lei si este irevocabila.
Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu
50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare
este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia
de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un
instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori
de o societate de asigurari, în original, (Formularul 1A din Sectiunea III –
Formulare); prin ordin de plata în contul Sucursalei Regionale CF Iasi nr.
RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala
Iasi. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare
constituita în alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita
de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se exprima
procentual si reprezinta 10% (5% pt. IMM) din pretul contractului fara
TVA si se constituie în lei. De regula, se constituie printr-un instrument
de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o
societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se
va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile
partiale, pâna la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna
executie. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei
Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia
un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma
initiala care se depune de catre contractant în contul de disponibil
astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul fara TVA al
contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform
prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006.
III.
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la
1.2
dispozitiile relevante
)
Fonduri proprii
III.
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici
1.3
caruia i se atribuie contractul
)
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare
III.
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
1.4
)
Nu
III.2)
CONDITII DE PARTICIPARE
III.
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele
2.1
referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
)
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.
180 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie
privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, în original.
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.
181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A
“Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din
Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, în original.
Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în dispozitiile art.
69 indice 1 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta „Declaratie
privind neîncadrarea în situatia prevazuta la art. 69 indice 1” din OUG 34/
2006 – Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, în original. Aceasta
declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura
(ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin
functii de decizie în cadrul CNCF „CFR” SA – Sucursala Regionala CF
Iasi în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii
de atribuire: Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria
RUSU,Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Patrimoniu:
ing. Sorin Alexandru TRANDAFIRESCU,Sef serviciu comercial ing.
Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION.
Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la
procedura este facuta în concordanta cu regulile de concurenta, conf.
Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010:Declaratie pe proprie raspundere
privind faptul ca participarea la procedura este facuta în concordanta cu
regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat
de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III-
Formulare, în original.
Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de
plata:a) Certificat de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor de
plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local,
care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la plata în luna anterioara celei
în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a
impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general
consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste lipsa obligatiilor scadente la
plata în luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de
depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip
emise de organismele competente privind îndeplinirea obligatiilor de
plata, în original, copie legalizata sau în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. 1. Certificat constatator eliberat de
Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa
rezulte ca obiectul de activitate principal/secundar, codurile CAEN
aferente cuprind si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie;
se poate prezenta în original, în copie legalizata sau în copie lizibila cu
mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul
constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a
ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul
CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. În cazul în care
ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat
constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” în copie, autoritatea
contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii
privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru
conformitate acest document în original sau în copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., în functie de specificul contractului:
Ofertantul va prezenta urmatoarele:
1. Autorizatie de furnizor feroviar pentru categoria serviciilor feroviare
critice:
– „Constructii, reparatii, întretinere peroane, copertine, tunele pietonale,
drumuri de acces”
conform OMT nr. 290/2000, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”, valabila la data limita depunerii ofertelor.
2. Agrement tehnic AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice:
– „Constructii, reparatii, întretinere peroane, copertine, tunele pietonale,
drumuri de acces”,
conform OMT nr. 290/2000, în copie lizibila cu mentiunea „conform cu
originalul”, valabil la data limita depunerii ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul
expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de
omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la
prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa,
aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.
Capacitatea economica si financiara
2.2
)
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri în domeniul de
activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, respectiv 2011,
2012, 2013, în valoare de cel putin: 436.000 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilanturile contabile vizate si înregistrate de organele competente, pe
ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine
fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului – în
copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu
comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an în
parte.
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta
pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile
prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul
îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea
acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi
sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui
angajament ferm al persoanei respective incheiat, în original, prin care
aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele
financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B si
Formularul 25 din Sectiunea III – Formulare
Nota:
Media cifrei de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului
contractului pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) va fi demonstrata fie de
ofertant, fie de sustinatorul financiar, fara a se putea cumula. Indiferent
daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta
privind cifra de afaceri va fi îndeplinita în întregime de catre o singura
persoana respectiv un singur tert sustinator conform Ord. ANRMAP nr.
509/2011.
Modalitatea de indeplinire
–
III.
Capacitatea tehnica
2.3
)
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor
mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate în ultimii
5 ani, însotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante
lucrari.
Ultimii 5 ani se calculeaza pâna la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 „Declaratie privind lista principalelor
lucrari executate în ultimii 5 ani”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 din Sectiunea III – Formulare
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare executarea în
ultimii 5 ani a unor lucrari similare în domeniul feroviar a caror valoare
cumulata a fost de min 218.000 lei, fara TVA la nivelul unui contract,
maxim 3 contracte.
Ofertantul va prezenta Formularul 6 privind „Experienta similara”
Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul beneficiar, în conformitate cu art. 188 alin 2)
III.
Contracte rezervate
2.4
)
Nu
CONDITII SPECIFICE PENTRU CONTRACTELE DE
III.3)
SERVICII
III.
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
3.1
)
Nu
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile
III.
profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru
3.2
prestarea serviciilor respective
)
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)
TIPUL PROCEDURII
IV.
Tipul procedurii
1.1
)
Licitatie deschisa
IV.2)
CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.
Criterii de atribuire
2.1
)
Pretul cel mai scazut
IV.
Se va organiza o licitatie electronica
2.2
)
Nu
IV.3)
INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3.1
)
IV.
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
3.2
)
Nu
IV.
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei
3.3
suplimentare (cu exceptia unui SAD)
)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru
acces la documente: 15.09.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
3.4
)
16.09.2014 09:00
IV.
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de
3.5
participare
)
Romana
IV.
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi
3.6
mentina oferta
)
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.
Conditii de deschidere a ofertelor
3.7
)
Data: 16.09.2014 10:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1, Biroul Achizitii
Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)
CONTRACTUL ESTE PERIODIC
Nu
CONTRACTUL SE INSCRIE INTR-UN PROIECT/PROGRAM
VI.2)
FINANTAT DIN FONDURI COMUNITARE
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3)
ALTE INFORMATII
NOTA: Ofertantul va prezenta odata cu scrisoarea de inaintare o
Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant,
asociat, dupa caz) – Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, în
original. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate
comunicarile intre Operatorul economic si Autoritatea Contractanta
vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire
disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite
deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic,
indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate
documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind semnatura
electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu
modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza în cadrul
ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii
ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic în special în
ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate
documentele ofertei în alta limba, vor fi însotite de traducerea autorizata
în limba romana (exceptie facand documentele care dovedesc modul de
indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la
bugetul de stat si local, care vor fi prezentate în traducere autorizata si
legalizata). Oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere
tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin
documentatia de atribuire si a carei propunere financiara va contine
pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe
primul loc: În cazul în care în cadrul propunerii financiare au acelasi
pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere
financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a
carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4)
CAI DE ATAC
VI.
Organism competent pentru caile de atac
4.1
)
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector
3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 030084 , Romania , Tel. +40
213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40
218900745 , Adresa internet (URL): https://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.
Utilizarea cailor de atac
4.2
)
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256
indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor
4.3
de atac
)
Oficiul Juridic al Sucursalei Regionale CF Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod
postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
VI.5)
DATA EXPEDIERII PREZENTULUI ANUNT
20.08.2014 15:29