Exproprieri
     Proiectele de modernizare a infrastructurii feroviare pot necesita acţiuni de expropriere a unor terenuri, pentru motive de utilitate publică.
     Acţiunile de expropriere se supun principiilor transparenţei, anunţurile şi deciziile de exproprieri fiind publicate integral pe pagina de web a companiei, grupate pe proiectele de modernizare / reabilitare de care sunt legate.
  1Reabilitarea liniei de cale ferată Brașov-Simeria, componentă a coridorului IV paneuropean, pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, secţiunile: Sighișoara – Coșlariu și Coșlariu – Simeria
  2. Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a coridorului IV paneuropean pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h – secţiunea: Frontieră – Curtici – Arad – km 614 (Tronson 1)
 
  3. Reabilitarea liniei de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, parte componentă a Coridorului IV Pan European, pentru circulația trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h Tronsonul 2: km 614 – Gurasada, Tronsonul 3: Gurasada – Simeria 
 
  4. Lucrările de utilitate publică de interes național “Infrastructura feroviară de acces la podul peste Dunăre de la Calafat – Vidin” și “Construcția infrastructurii de acces rutier și feroviar la cel de al doilea pod peste Dunăre de la Calafat – Vidin”
 
  5. Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin – Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Braşov – Sighișoara, subsecțiunile : 1. Brașov – Apața si 3. Cața – Sighișoara
  6. Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti – Faza I: Racord c.f. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București
  7. Reabilitarea liniei de cale ferată Braşov – Simeria, componentă a Coridorului Rin-Dunăre, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Braşov – Sighișoara, subsecțiunea: 2. Apața – Cața,de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale: Homorod, Ormeniş şi Racoş – judeţul Braşov
 
  8. Lucrări de reabilitare pentru poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj” de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Apahida, Dej – județul Cluj și de pe raza unităţilor administrativ-teritoriale Feldru, Șieu-Măgheruș – județul Bistrița-Năsăud
 9. Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”. Lotul 1: „Redeschiderea circulației feroviare pe pod, peste râul Argeș între Vidra și Comana” pe raza localităților Comana, din județul Giurgiu și Vidra, din județul Ilfov 
 
  10. Lucrări de reabilitare poduri, podețe și tuneluri de cale ferată – Sucursala Regională CF Craiova”, situate pe raza Unităților Administrativ – Teritoriale: Broșteni, din județul Mehedinți și Samarinești, Văgiulești, Țânțăreni, din județul Gorj
  11. Modernizarea liniei feroviare Caransebeș – Timișoara – Arad
  12. Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca-Oradea-Episcopia Bihor
  13. Modernizarea Infrastructurii feroviare din Portul Constanța: Etapa 1 – Valu lui Traian și Etapa 2
  14. Reabilitarea liniei feroviare Craiova – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș, parte a Coridorului Orient/Est – Mediteranean

Vă rugăm activați JavaScript în browser pentru a utiliza toate funcționalitățile acestui site web apoi reîncărcați pagina.
Skip to content