Anunt de participare (utilitati) numarul 144618/27.06.2013
|
Detaliu anunt
|
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 26.06.2013 12:03
|
Data acceptarii ANRMAP: 27.06.2013 09:06
|
Data publicarii in SEAP: 27.06.2013 09:06
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
||||||||
|
||||||||
|
|
|||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
|||||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
|||||||||||
II.1)
|
Descriere
|
||||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
||||||||||
|
« Reparatii curente la electromecanisme de macaz tip EM5/EM5R »
|
||||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
||||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
||||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
||||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
||||||||||
|
Reparatiile curente se executa la electromecanismele de macaz EM5, EM5R cu motor de c.c.denumite in continuare electromecanisme de macaz, care sunt folosite in instalatiile de centralizare electrodinamica pentru schimbarea si controlul permanent al pozitiilor acelor macazurilor
|
||||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
||||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
||||||||||
|
Reparatii curente la electromecanisme de macaz tip EM5/EM5R
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
||||||||||
|
165 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
|||||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
||||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
||||||||||
|
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata în numele ofertantului în cuantum de 11.610 lei. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. (Formular nr.2). Garantia de participare poate fi eliberata în numele ofertantului si în Euro în cuantum de 2.629,43 euro la cursul mediu BNR, aferent perioadei 01.03.2013-31.03.2013 , de 1 euro = 4,4154 lei. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache. Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului , fara TVA . Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire. În cazul contractului de prestari servicii , autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
|
||||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
||||||||||
|
Buget de stat
|
||||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
||||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
||||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||||
|
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din OUG nr. 34/2006. În acest sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A . Declaratia se depune în original, dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator. Cerinta nr. 2 Cerinta nr. 3 Formularul B2 – se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator/subcontractant Cerinta nr. 4 Informatii privind calitatea de IMM Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului: • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune în original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a candidaturilor. Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. |
||||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||||
|
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri Fisa de informatii generale (Formularul G,se depune în original) din care sa rezulte cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a candidatului în valoarea egala sau mai mare decât 1.000.000 lei (fara TVA). Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR : pentru anul 2012 1euro=4,4560lei . Candidatii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, în care s-a facut înregistrarea si vor specifica ratele utilizate în oferta depusa. Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora. Angajament de sustinere încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006, daca este cazul –în original. Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat |
||||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||||
|
Cerinta nr. 1
Experienta similara Candidatul trebuie sa faca dovada ca în ultimii 3 ani a prestat servicii de repara?ii sau a fabricat produse similare celor la care se vor executa repara?iile în valoare egala sau mai mare decat 400.000 lei, fara TVA (se prezinta cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 ( trei), care sa confirme prestarea serviciilor mentionate in lista. Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina exc luderea conform art. 180 si 181 lit. a, c1 si d. Demonstrarea experientei similare se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora – cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 ( trei), care sa confirme prestarea de servicii mentionate in lista in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are Declaratie privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le îndeplineasca si acordul acestora. |
||||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
||||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
|||||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
||||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
||||||||||
|
Negociere
|
||||||||||
|
Au fost deja selectati candidati
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
||||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
||||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
||||||||||
|
9/3/1863/07.06.2013
|
||||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
||||||||||
|
15.07.2013 10:00
|
||||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
||||||||||
|
Data: 15.07.2013 10:30
|
||||||||||
|
Locul: CNCF “CFR” SA, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, et.5,cam.79,aripa Grivita
|
||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
||||||||||
|
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
|
||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
|||||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
||||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
||||||||||
|
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. În cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea în plic închis, doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, în vederea departajarii ofertelor. 6. Candidaturile/ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale beneficiarului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
|
||||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
||||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
||||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
||||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
|
||||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
||||||||||
|
|
||||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
||||||||||
|
26.06.2013 12:03
|